Verslag Raad van Toezicht (RvT)

De Raad van Toezicht is het hoogste orgaan van Hogeschool Rotterdam. De Raad ziet er op toe dat de hogeschool goed wordt bestuurd en controleert of het CvB het beleid naar behoren uitvoert. Onderstaand verslag is vastgesteld in de vergadering van de Raad van Toezicht van 4 juni 2018.

Tot slot

De Raad van Toezicht heeft op regelmatige basis zijn waardering uitgesproken over de goede inzet en passie waarmee de docenten, medewerkers, het management en het College van Bestuur van de hogeschool hun functies uitoefenen. Tevens heeft de raad op regelmatige basis geconstateerd dat studenten een leerzame en inspirerende tijd doorbrengen op de HR en na het afstuderen met een prima startkwalificatie in de hand de hogeschool verlaten. De raad vertrouwt erop dat deze lijn zich ook in 2018 versterkt zal voortzetten.