Zo sta je er voor

In control tijdens je studie

Tijdens je studie wil je weten hoe je ervoor staat. Hoeveel studiepunten heb je nog nodig? Bij welke vakken moet je even extra gas geven? En waar loopt het op rolletjes? Met Mijn HR ben je volledig op de hoogte van je studievoortgang. Fijn, want dan kun je nooit voor verrassingen komen te staan.

“Dankzij Mijn HR weet ik precies hoe ik ervoor sta met mijn studie.”

Jeremy tweedejaarsstudent Communication and Multimedia Design

Hoe ervaart Jeremy Mijn HR?

“Ik gebruik Mijn HR al sinds het begin van mijn studie. Het is heel erg fijn om een duidelijk overzicht van mijn studiepunten te hebben. Hoeveel heb ik er al gehaald? Hoeveel moet ik er halen om bijvoorbeeld op stage te kunnen? En wat moet ik nog doen om die ontbrekende studiepunten te halen? Alles staat in een overzichtelijke cirkeldiagram. En als er nieuwe cijfers zijn, krijg ik een pushbericht, ideaal! Ik weet precies waar ik sta met mijn studie. Die duidelijkheid is erg prettig.”

Lees alle ervaringen van onze studenten

Helder overzicht van waar je staat

Pling! Handig zo'n notificatie als er weer een cijfer voor een vak bekend is geworden. Hoeveel studiepunten levert je dat op? Hoeveel studiepunten moet je nog halen? En wat moet je nog doen om dat voor elkaar te krijgen? Je vindt het allemaal in een heel duidelijk overzicht van Mijn HR.

Zo weet je precies hoe je ervoor staat en welke acties je nog moet ondernemen. Dat zorgt voor duidelijkheid en rust. Fijn!

Inschrijvingen

In Mijn HR heb je van alles een mooi overzicht. Dat geldt dus ook voor jouw inschrijvingen. Voor welke vakken en toetsen sta je ingeschreven en voor welke minor en welke herkansing moet je je nog inschrijven? Zo vergeet je je nooit in te schrijven.

Aan de slag

Heb je de app al gedownload?

Je regelt het allemaal via Mijn HR