Veel voorkomend
Een aantal veel voorkomende vragen / problemen hebben we op een rij gezet (en wat we er aan doen).
De meeste problemen met inloggen zijn inmiddels opgelost. Mocht het bij jou toch nog niet goed gaan, bekijk dan onderstaande tips:
- Zorg er voor dat je de laatste versie van de app van Mijn HR gebruikt. Update je app via de store.
- Controleer je standaard browser. Het is bekend dat browsers als Ecosia of de Samsung browser problemen op kunnen leveren. Dat kunnen we helaas niet oplossen binnen de app. Deze browsers ondersteunen niet de veilige manier van inloggen die vereist is voor Mijn HR. Lees hoe je Chrome instelt als standaard browser op Android.
- In uitzonderlijke gevallen kan er nog een probleem zijn met je cookies. Wis je cookies en log opnieuw in. Bekijk hoe je cookies wist voor Android of hoe je cookies wist voor Safari.
- Let op dat na activatie van je account, je minimaal 24 uur moet wachten voordat je gebruik kunt maken van Mijn HR.
- Lukt het nu nog niet? Stuur ons dan een screenrecording via onderstaand formulier.
Dat klopt, daar kiezen we bewust voor. Het aantal gebruikers van een iPad is relatief laag ten opzichte van iOS en Android telefoons. Zo houden we tijd over om te investeren in updates van Mijn HR. Je kunt wel gebruik maken van mijn.hr.nl, die je kunt opslaan op je home screen (klik in Safari op Share (rechthoek met pijltje naar buiten), kies voor Add to home screen). Deze webversie schaalt wel mee.
Denk jij met ons mee?
Verbeter de online dienstverleningMeld je aan voor Voice of the Student en grijp je kans om mee te denken over de digitale platformen van Hogeschool Rotterdam.
We horen graag van jou: Wat vind jij belangrijk als student. Wat vind je bijvoorbeeld van Mijn HR? Kunnen we misschien je agenda duidelijker maken?