Ga direct naar de content

Neuromarketing

Ons onderbewust zijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag.

Neurowetenschappers en nieuwe technieken maken het mogelijk om deze processen in onze hersenen zichtbaar te maken. Nu kunnen we zien waarom consumenten doen wat ze doen en hoe marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Binnen het marketing vakgebied is het van belang de klant te begrijpen. Door de reacties van consumenten te onderzoeken en in kaart te brengen kan er een betere afstemming ontstaan tussen vraag en aanbod. Zo hebben marketeers dit vakgebied ontdekt en zijn ze bezig dit verder te ontwikkelen.

Voorbeelden van hoofdvragen

Neuromarketing
  • Wat is neuromarketing?
  • Waarom gebruiken we neuromarketing?
  • Is neuromarketing succesvol?
  • Hoe wordt neuromarketing in het dagelijks leven toegepast?

Inspiratie

rondom het thema neuromarketing

Opleidingen met dit onderwerp

Welke opleiding wil jij volgen?

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.