Menu Zoeken English

Reclame

Humor in reclame houdt de aandacht voor de grap vast, maar mensen vergeten het merk.

Ze koppelen de emotie wel onbewust aan het merk of het product dat ze in een humoristische omgeving hebben gezien. Als ze daarna de keuze hebben uit verschillende producten, kiest het merendeel voor het ‘humormerk’.

Aansluitend profiel

  • Natuur en Techniek
  • Natuur en Gezondheid
  • Economie en Maatschappij

Meest relevante vakken

  • Economie
  • Management en organisatie
  • Wiskunde A / B

Voorbeelden van vragen

Reclame
  • Wat is de rol van dieren in reclame-uitingen?
  • Welke soorten humor worden vaak gebruikt in reclame?
  • Wat zijn de effecten van het gebruik van humor in reclame?

Inspiratie

rondom het thema reclame

Opleidingen met dit onderwerp

Welke opleiding wil jij volgen?
🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen