Symposium Zorgtechnologie 'nie lulle maar bouwe'

20 januari 2021

Op 20 januari 2021 is het weer zo ver! Het jaarlijkse symposium ‘Zorgtechnologie: nie lulle maar bouwe'. Studenten van de minor Zorgtechnologie presenteren op deze dag hun ideeën voor een innovatief ontwerp. Wegens maatregelen rondom COVID-19 wordt het symposium dit jaar online georganiseerd in Zoom. Schrijf u in om de link naar Zoom te ontvangen. Dit kan uiterlijk tot dinsdag 19 januari 12.00 uur.

U bent van harte uitgenodigd voor het jaarlijkse symposium 'Zorgtechnologie: nie lulle maar bouwe', een samenwerking tussen de minor Zorgtechnologie en het lectoraat Technische Innovatie in de Zorg van Kenniscentrum Zorginnovatie (Hogeschool Rotterdam). Zeventig studenten vanuit zorg, techniek en ICT werken in deze minor een half jaar lang interprofessioneel samen om slimme (technische) oplossingen voor kleine en grote vragen uit de zorg te ontwerpen.

Pitches van de studenten

Voorafgaand aan 20 januari 2021 presenteerden 22 groepen van de minor Zorgtechnologie hun eindresultaat door middel van een videopitch waar u op kon stemmen. Op basis van uw voorkeur zijn de meest interessante groepen geselecteerd voor een presentatie in verschillende break-out rooms.

13:00 uur Welkomstwoord | Plenair
Anne van Woezik, Linda Wauben