Internet of Things 2021 "Truth or Data?!"

Hogeschool Rotterdam organiseerde van dinsdag 6 tot en met vrijdag 9 april 2021 de 9e editie van de International Internet of Things Days.

Het was een week vol interessante workshops, boeiende rondetafelgesprekken, aansprekende lezingen en projectpresentaties over het thema "Truth or Data?". Het programma was gericht op ondernemers, beleidsmakers, experts, onderzoekers, docenten en studenten. Het programma werd live gestreamd vanaf een unieke locatie, namelijk; de Loft RDM Next. Vanaf het eventplatform konden bezoekers interactief deelnemen aan de verschillende onderdelen van het online programma.

Truth or Data?

De week was verdeeld in verschillende thema's. Op dinsdag was het thema ethiek, op woensdag ging het over kwaliteit van data, donderdag stond het perspectief van ondernemers centraal. Donderdag werd bovendien een online sessie aangeboden in samenwerking met het Hogeschool Rotterdam brede programma AI en Ethiek. Thema daarvan is de rol van het hoger beroepsonderwijs in innovatie met kunstmatige intelligentie. Op vrijdag ging het over de rol van ontwerpers in de datasamenleving.

De video's van alle onderdelen zijn terug te vinden op ons YouTube kanaal.

Creating 010 wil iedereen bedanken die een bijdrage of bezoek heeft geleverd aan Internet of Things 2021.