Newbee Fest. Op 9 juni in Rotterdam

Een opgewekt festival voor iedereen die geïnteresseerd is in vernieuwing van het economisch onderwijs

24 maart 2022

Op hogescholen in heel Nederland houden docenten, onderzoekers én studenten zich bezig met de vraag hoe we met het economie- en businessonderwijs kunnen bijdragen aan de economie die deugt. Een economie waarin iedereen op een (vol)waardige manier kan meedoen en meekomen. Een economie die snapt dat de wereld meer is dan een verzameling resources die we naar hartenlust (op)gebruiken. Een economie waar je, kortgezegd, echt zou willen wonen.

Deze onderwijsvernieuwers bevragen niet alleen het oude economische denken maar ontwikkelen nieuwe perspectieven, praktische modellen en handzame tools voor de economie van de toekomst. Waar zijn alle onderwijsvernieuwers mee bezig? Ervaar het op 9 juni 2022 op het eerste NewBee Fest., georganiseerd door Hogeschool Rotterdam en De Haagse Hogeschool.

Newbee Fest. Een opgewekt festival voor iedereen in het economisch onderwijs in het hbo. Een middag vol ervaringen, workshops, probeersels, lezingen en – bovenal – ontmoetingen met andere onderwijsvernieuwers.

Zonder plenaire key-note speakers of pogingen om te komen tot een overkoepelend onderwijsinnovatieprogramma voor heel Nederland. Gewoon een mooie, leerzame dag met mensen die elkaar vinden op de noodzaak, het plezier en het geklooi rond de vernieuwing van business & economisch onderwijs.

Kom je ook?

Meer informatie over NEWBEE Fest.