U bent van harte welkom op de events die de Rotterdam Business School organiseert om studenten en het werkveld met elkaar in contact te brengen. Wilt u op een laagdrempelige manier kennis maken met onze studenten en op de hoogte blijven van wat de Business School doet om onze studenten goed voor te bereiden op de toekomst van het werkveld? Neem contact met ons op, we denken graag met u mee!

De Global Entrepreneurship Week biedt studenten van de HRBS én van ver daarbuiten de kans om kennis te maken met innovatief ondernemerschap. In 2019, bijvoorbeeld, vertelden gastsprekers Lennard Toma en Cedric Muchall (Keytoe) over hun onorthodoxe werkwijze: Medewerkers mogen zelf hun salaris bepalen. Dit inspireerde team Students in the Lead om het onderwijs anders vorm te geven. Zij willen studenten meer zeggenschap geven over hun eigen leerproces, met een duidelijke link naar het beroepenveld en docenten in de rol van coaches. Studenten bepalen zelf hoeveel studiepunten een vak waard is, waardoor ze zelf meer verantwoordelijkheid krijgen. Met dit gedurfde plan wonnen ze de Wicked Ideation Battle Rotterdam.

Tijdens het Stage-event "Get Connected" kunt u in contact komen met tweedejaars studenten. Bedrijven krijgen een stand op de netwerkvloer en kunnen veelbelovende studenten uitnodigen voor een individueel gesprek. Kom op een laagdrempelige manier in contact met uw toekomstige stagiairs en werknemers!

Tijdens het Afstudeerevent "Meet the Future Business Professionals" kunt u in contact komen met studenten die op zoek zijn naar een afstudeerplek: een bedrijf waar ze een onderzoek kunnen uitvoeren om daarmee hun studie af te sluiten. In 2020 vond dit event door de coronamaatregelen noodgedwongen online plaats, maar dat bleek ook goed te werken.