English

U bent van harte welkom op de events die Rotterdam Business School organiseert om studenten en het werkveld met elkaar in contact te brengen. Wilt u op een laagdrempelige manier kennis maken met onze studenten en op de hoogte blijven van wat Rotterdam Business School doet om onze studenten goed voor te bereiden op de toekomst van het werkveld? Neem contact met ons op, we denken graag met u mee!

Zaken doen was nooit rechttoe rechtaan, maar wordt steeds complexer. Duurzaamheidsprincipes, digitale concurrentie, de ethische kant van zaken doen, sociale en ecologische waarde, het wordt allemaal belangrijker. Ondertussen neemt de druk vanuit wet- en regelgeving toe. Hoe ga je daar als ondernemer mee om? In maart 2024 organiseerde RBS een bijeenkomst voor mkb-ondernemers om te onderzoeken hoe we elkaar kunnen versterken.