Menu
    English

    Data Monetisation in het MKB (MONETA)

    De reis van data-monetisatie voor MKB in kaart brengen

    Digitalisering biedt bedrijven de kans om enorme hoeveelheden data te benutten, wat de besluitvorming verbetert door middel van bedrijfsdata-analyse. Echter, midden- en kleinbedrijven (MKB) hebben vaak moeite om digitale gegevens effectief te gebruiken, belemmerd door beperkte middelen. Dit plaatst hen in een nadelige positie in een steeds digitaler wordende markt. Met dit inzicht beoogt dit project het potentieel en de obstakels van data-monetisatie te verkennen, met de focus op het omzetten van data in strategische activa. Dit onderzoek streeft ernaar de reis van data-monetisatie voor MKB in kaart te brengen, door de verschillende facetten te onderzoeken en te mikken op praktische resultaten zoals een handboek voor MKB en academische inzichten.

    Over het project

    Actueel

    Nieuwsberichten

    .

    Medewerkers

    betrokken bij dit project

    Inloggen