Symposium 'Zorgtechnologie: nie lulle maar bouwe'

18 januari 2023

Op 18 januari 2023 presenteren we met trots het jaarlijkse symposium ‘Zorgtechnologie: nie lulle maar bouwe'. Studenten van de minor Zorgtechnologie tonen op deze dag hun ideeën voor een innovatief ontwerp.

Studenten vanuit het Instituut Engineering and Applied Science en Instituut voor Gezondheidszorg van Hogeschool Rotterdam hebben tijdens de minor Zorgtechnologie transdisciplinair slimme (technische) oplossingen ontworpen voor kleine en grote vraagstukken uit de zorgsector.

Het symposium is een samenwerking tussen de minor Zorgtechnologie en het lectoraat Technische Innovatie in de Zorg van Kenniscentrum Zorginnovatie.

Videopitches van studenten

Voorafgaand aan het symposium presenteren alle groepen van de minor Zorgtechnologie hun project door middel van een videopitch. Laat je inspireren! De link naar de videopitches en mogelijkheid voor stemmen is nu beschikbaar!

Bekijk de videopitches

12:30 uur Inloop