Hoogtepuntenmagazine 2020 van het kenniscentrum is uit!

Met interessante projecten, relevante onderzoeksresultaten en awards

26 januari 2021

Wat was 2020 een bijzonder jaar. Onderzoek doen voor én met de zorgpraktijk en het onderwijs is relevanter dan ooit. Ondanks alle uitdagingen hebben wij een mooi jaar achter de rug waar wij met trots op terugkijken. Een jaar met weer relevante onderzoeksresultaten, de start van nieuwe projecten, nieuwe collega's en het winnen van prijzen. Wij nodigen u uit om ons Hoogtepuntenmagazine te lezen waarin wij de pareltjes van 2020 laten zien.

De kenniscentra van Hogeschool Rotterdam geven jaarlijks een magazine uit met de meest opvallende, inspirerende en impactvolle onderzoeksprojecten. Bekijk in onderstaand magazine de hoogtepunten van Kenniscentrum Zorginnovatie van 2020.

Hoogtepuntenmagazine

In dit digitale magazine vindt u een bundeling van onze projecten en resultaten.

Lees hier het magazine

In het magazine onder andere aandacht voor:

Lees ook de Hoogtepuntenmagazines van de andere kenniscentra van Hogeschool Rotterdam.