26 april | Netwerkevent: Samen leren en werken in M4H

Doe mee! Kom op 26 april naar ons netwerkevent: ‘Samen leren en werken in M4H’. Deze middag staat in het teken van ontmoetingen tussen ondernemers uit het gebied, studenten, docenten en onderzoekers van Hogeschool Rotterdam. Samen ontdekken we de mogelijkheden voor verdere samenwerkingen om bij te dragen aan deze transitie van M4H. Dit doen we binnen de leerwerkgemeenschap M4H.

Wacht niet langer en meld je vandaag nog aan.

• Datum: 26 april 2024
  • Tijd: Inloop 14.45 u. Programma start 15.00 uur tot 18.00 uur (incl. borrel en eten)
  • Locatie: Keilepand (Keilestraat 9f in Rotterdam) Het Keilepand is een plek waar ontmoeting centraal staat!

Programma Lancering Leerwerkgemeenschap M4H
Hogeschool Rotterdam werkt al 10 jaar samen met Gemeente Rotterdam, het Havenbedrijf Rotterdam en de ondernemers in M4H, aan de ontwikkeling van M4H. Deze samenwerking heeft afgelopen jaar vorm gekregen in een leerwerkgemeenschap. Op 26 april staan we kort stil bij wat de leerwerkgemeenschap voor jou kan betekenen, en hoe we met elkaar samenwerken aan de transitie van M4H.

We laten je dit zien aan de hand van vijf projecten waar ruim 100 studenten van 15 t/m 26 april multidisciplinair aan samenwerken.

We gaan aan verschillende tafels in gesprek over opgaves in het gebied rond mobiliteit, klimaatadaptatie, leefbaarheid, circulariteit en energietransitie. Dit doen we om zo nieuwe opdrachten te formuleren en opdrachten te verzamelen om met studenten aan te werken. Rond half 5 wordt de netwerkborrel ingeluid met een hapje en een drankje.

Bekijk het hele programma

We kijken uit naar je komst!

De Leerwerkgemeenschap M4H