Menu
    English

    KEUZE-methodiek zelfregulerend leren.

    Kennisbasis En Uitvoeringsprincipes-Zelfanalyse-Experiment

    Studenten optimaal ondersteunen bij zelfregulerend leren, denk aan plannen, aandacht vasthouden in hun dagelijks onderwijs is niet zo gemakkelijk. De expertisekring zelfregulerend leren ondersteunt opleidingsteams hierin met een kennisbasis en uitvoeringsprincipes zelfregulerend leren als richtinggevend werk en denkkader voor een zelfanalyse, gevolgd door een experimentontwerp.

    Studenten optimaal ondersteunen bij zelfregulerend leren, denk aan plannen, aandacht vasthouden in hun dagelijks onderwijs is niet zo gemakkelijk.

    De expertisekring zelfregulerend leren ondersteunt opleidingsteams hierin met een kennisbasis en uitvoeringsprincipes zelfregulerend leren als richtinggevend werk en denkkader voor een zelfanalyse, gevolgd door een experimentontwerp. Centraal staan basisvragen zoals:

    • Wat hebben studenten nodig voor hun toekomstige beroep?
    • Wat betekent dit voor ons dagelijks onderwijs, voor teamprofessionalisering?

    In dit project leren de expertisekring en opleidingsteams samen werken met de Kennisbasis En Uitvoeringsprincipes, Zelfanalyse, Experiment: KEUZE-methodiek zelfregulerend leren. Verwachte opbrengsten:

    1. Een hand-out KEUZE-methodiek zelfregulerend.
    2. Een bijpassend professionaliserings- en ondersteuningsaanbod.

    Over het project

    Projectfeiten



    Looptijd

    vanaf september 2025


    Financiering

     Hogeschool Rotterdam 


    Expertisekring

    Zelfregulerend leren

    Medewerkers betrokken bij dit project

    Verder werken mee: 

    Hannah de Boer, Henri Herwaarden, Saskia Lavooij, Freek van Puffelen, Esther Rijnsburger, Ellis Wertenbroek, Özlem Yurtkap, Jean-Marie Schmidt

    Inloggen