Implementatie van beter samenwerken met ouders

Het vormgeven van verbetertrajecten in de school

Voor basis- en voortgezetonderwijs en het mbo

Als school of als organisatie in het sociaal domein aan de slag met De Gereedschapskist? Op deze pagina de middelen om te hiermee starten en een verbetertraject op school vorm te geven.

Succesfactoren en Quickscans

Breng de huidige situatie in kaart

Uitgangspunten van de gereedschapskist voor leraren in het basis- en het voortgezet onderwijs en het mbo.

Download de pdf

Uitgangspunten van de gereedschapskist voor professionals in het sociale domein.

Download de pdf

Bedoeld om de stand van zaken in de samenwerking met ouders in school in beeld te krijgen.

Gereedschap

Gezamenlijk professionaliseren met het docententeam

Verder lezen

Filmmateriaal

aan de slag met videobeelden

Op de pagina's Basisvormen van oudercontact, Ouders en taalontwikkeling en Ouders en schoolloopbaan is filmmateriaal te bekijken. Vanwege de privacy zijn niet alle films openbaar toegankelijk. Om de videovoorbeelden te kunnen bekijken heb je een wachtwoord nodig.

Vraag hier eenmalig het wachtwoord aan

Contactpersoon Implementatie van beter samenwerken met ouders - Mariëtte Lusse

Contactpersoon Gereedschap Leren van elkaar - Martine van der Pluijm