Open dag Verloskunde

Voltijd Bachelor

Is Verloskunde de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Verloskunde

Bekijk de presentatie over de opleiding Verloskunde, gegeven door studente Lori. Ze laat je zien hoe de opleiding er uit ziet en wat je allemaal gaat leren. Mocht je vragen hebben aan onze studenten, dan kun je die via Instagram stellen. Het account is @Verloskunde_HR.

Let op: de uiterste aanmelddatum is 15 januari 2023

Een interview met een oud-student

Over de studie bij Hogeschool Rotterdam en de toekomst

Amelia, oud-student Verloskunde

Amelia Mcdonnell is pas afgestudeerd en beantwoordt vragen over haar studie en haar toekomst. Ze geeft ook tips voor nieuwe studenten.

Steffi, oud-student Verloskunde

Ook Steffi Müller is net afgestudeerd en beantwoordt vragen over haar studie en haar toekomst. Ze geeft ook tips voor nieuwe studenten.

Rondleiding op locatie Rochussenstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Seda haar vijf favoriete plekken zien op locatie Rochussenstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!