Frans draait om méér dan le of la

Is de Lerarenopleiding Frans de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Meeloopdag

Kom bij ons langs

Wil je een keer meelopen met de Lerarenopleiding Frans? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar Henriett Duis-Gerda. Er wordt contact met je opgenomen om een dag en tijdstip in te plannen.

Mail ons

Wat zeggen studenten over de opleiding?

‘Ik luisterde veel naar Franse muziek, keek veel Franse films. Zo is de passie voor Frans ontstaan.’

Max, tweedejaars Frans

'Ik heb een onwijze talenknobbel, daar moest ik wat mee doen.’

Alecsandra, tweedejaars Frans

De opleiding in harde cijfers

Wil je weten wat voor cijfer studenten de opleiding geven? Hoe de opleding precies is opgebouwd? Hier staat alles op een rij.

Rondleiding op locatie Museumpark

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Talha zijn vijf favoriete plekken zien op locatie Museumpark. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!

Geïnteresseerd in andere opleidingen?