Hoogtepuntenmagazine 2018 gelanceerd

onderzoeksthema's, projecten en resultaten online gebundeld

01 april 2019

Kenniscentrum Talentontwikkeling werkt samen met onderwijs en praktijk aan talentontwikkeling van de jeugd en de rol die professionals hierbij kunnen spelen. Dat doen we middels praktijkgericht onderzoek. Bekijk in het digitale hoogtepuntenmagazine 2018 onderzoeksthema's, projecten en resultaten van ons kenniscentrum.

De kenniscentra van Hogeschool Rotterdam geven jaarlijks een magazine uit met de meest opvallende, inspirerende en impactvolle onderzoeksprojecten van Hogeschool Rotterdam. In onderstaand magazine zijn de hoogtepunten van Kenniscentrum Talentontwikkeling te bekijken.

Het jaar van co-producties
Onderzoek is het middel om de kwaliteit van onderwijs te verbeteren en de aankomend professional nog beter toe te rusten voor de praktijk. Dat heeft dit jaar geresulteerd in veel co-producties. Onze lectoren en onderzoekers waren onder andere betrokken bij onderwijsontwikkeling, bij minoren, bij bachelorproef opdrachten en bij afstudeerbegeleiding. In het magazine vind je films met lectoren, interviews met studenten en docenten en tal van publicaties. Neem gerust een kijkje!

Klik op de cover om het magazine te openen

Praktijkonderzoek bij Hogeschool Rotterdam

Hoogtepuntenmagazines kenniscentra 2018