“Het wereldje van Defensie trok mij enorm aan”

Alumna Elle Uittenbogaard is logistiek officier bij de luchtmacht

29 juni 2021

Elle Uittenbogaard studeerde Technische Bedrijfskunde aan Hogeschool Rotterdam en had van begin af aan al een ideaal: werken bij Defensie. Dat haar vader werkzaam was bij de marine speelde daarbij een grote rol. Werken bij Defensie is haar gelukt, haar studiekeuze bleek een goede opstap voor deze bedrijfstak.

In de video neemt Elle ons mee over 'haar' luchtmachtbasis in Woensdrecht. Logistiek is een belangrijk onderdeel in haar werk, maar ook ervoor zorgen dat je als militair fysiek fit moet zijn, geeft haar energie.

Als ze langs de vliegtuigen loopt, weet ze dat ze een goede keuze heeft gemaakt. Qua studie en qua werk...

Aan de bak

In ‘Aan de bak’ portretteren we alumni van Hogeschool Rotterdam die hun ideale baan hebben gevonden. Elle is de vijfde in de reeks.

Eerdere portretten