"Mijn droom is voor een groot deel uitgekomen"

Alumnus Niki Sie over zijn start-up

04 december 2019

Niki Sie studeerde Automotive op Hogeschool Rotterdam en startte na zijn studie een eigen bedrijf in (elektrische) deelauto's.

Met een team van 10 jonge ambitieuze mensen wil hij de mobiliteit in steden veranderen. Zijn bedrijf maakt elektrisch rijden voor iedereen betaalbaar en heeft nu al 100 deelauto’s in Rotterdam rondrijden.

Niki: “De energie die ik krijg als ik een elektrische auto van ons door de stad zie rijden is onbeschrijfelijk. Mijn droom was om de toekomst van duurzame mobiliteit voor iedereen bereikbaar te maken. Die droom is voor een groot deel uitgekomen.”

Bekijk zijn portret op het YouTube-kanaal van Hogeschool Rotterdam in de reeks ‘Aan de bak’.

Aan de bak

In ‘Aan de bak’ gaan we komende tijd portretten van alumni van Hogeschool Rotterdam publiceren die hun ideale baan hebben gevonden. Niki is de tweede in de reeks.

Myrthe Pieterman

Myrthe Pieterman opende de reeks. Zij geeft les op het Montessori Lyceum Rotterdam en geniet dagelijks van haar werk.