Open dag Leraar Gezondheidszorg en Welzijn

Deeltijd Bachelor

Sta je op het punt om een studiekeuze te maken, maar ben je er nog niet helemaal uit? Is Leraar Gezondheidszorg en Welzijn de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Op deze pagina bieden we je verschillende mogelijkheden om kennis te maken met deze opleiding.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Meeloopdag

Kom bij ons langs

Wil je een keer meelopen bij de Lerarenopleiding Gezondheidszorg en welzijn deeltijd? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar Mark Kok. Er wordt contact met je opgenomen om een dag en tijdstip in te plannen.

Mail ons

Interviews met (oud-)studenten

Over de studie bij Hogeschool Rotterdam en de toekomst

Ben Kremers, oud-student Leraar Gezondheidszorg en Welzijn

Ben Kremers is pas afgestudeerd en beantwoordt vragen over zijn studie en toekomst. Hij geeft ook tips voor nieuwe studenten.

Marilou Klaassen, oud-student Leraar Gezondheidszorg en Welzijn

Marilou Klaassen is pas afgestudeerd en beantwoordt vragen over haar studie en toekomst. Zij geeft ook tips voor nieuwe studenten.

Rondleiding op locatie Rochussenstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Seda haar vijf favoriete plekken zien op locatie Rochussenstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!