Menu Zoeken English

Passende begeleiding Entree-studenten naar werk

Een ontwerpgericht onderzoek naar begeleiding en samenwerking van Entree-studenten

De overgang van school naar werk is voor een deel van de Entree-studenten ingewikkeld. Zowel door de vaardigheden die van hen verwacht worden, door de fase waarin ze zitten op weg naar volwassenheid, door hun nog niet afgeronde loopbaanoriëntatie als door soms problematische persoonlijke omstandigheden. Integrale begeleiding op maat tijdens hun transitie naar werk is daarom belangrijk. Dit ontwerpgerichte onderzoek is gericht op expliciteren van praktijk-kennis over passende begeleiding en het in co-creatie ontwikkelen van een methodische handreiking voor de begeleiding van Entree-studenten op school en op de werkplek.

Toon:

Samenwerking

ROC Zadkine, ROC Albeda, MKB Rotterdam Rijnmond, Leerwerkloket Rijnmond en stagebedrijven

Looptijd

2021-2023

We gebruiken cookies voor analyse en marketing om de website te verbeteren.

Wijzig cookie-instellingen