Waardering van de Smart City: onderzoek naar de beleving van stakeholders ten aanzien van Living Lab Scheveningen aan de hand van waarden

Publicatie van Kenniscentrum Creating 010

M. Harbers, P. Waart,van, S. Rossen,van | Rapport | Publicatiedatum: 04 maart 2021
Living Lab Scheveningen is een initiatief van Gemeente Den Haag om grootstedelijke vraagstukken te adresseren met slimme oplossingen op basis van de nieuwste technologieën. Gemeente Den Haag en de Provincie Zuid-Holland vinden het belangrijk om burgers actief te betrekken in de ‘smart city’ ontwikkelingen binnen Living Lab Scheveningen. Dit rapport beschrijft een onderzoek naar de beleving van bewoners, bezoekers en ondernemers ten aanzien van Living Lab Scheveningen, dat als doel heeft om bij te dragen aan het versterken van de kennispositie van burgers en het vormen van de uitgangspunten van Living Lab Scheveningen.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie