Ik heb geen probleem: acht verhalen over ondernemers die het verval van hun bedrijf nog net op tijd opmerkten

Publicatie van Kenniscentrum Business Innovation

D. Waal,van der, M. Cornelisse, H.A. Klink,van, A.F. Wild,de | Boek | Publicatiedatum: 01 december 2022
Dit boek is tot stand gekomen in een samenwerking tussen medewerkers van Kenniscentrum Business Innovation van Hogeschool Rotterdam, diverse mkb-adviseurs en enkele studenten van de minor Risicomanagement & Gedrag van Hogeschool Rotterdam. Het is een van de resultaten van het onderzoek in het project Early STATUS naar vroegsignalering van verval bij bedrijven met tien tot vijftig medewerkers, dat is gesubsidieerd door Regieorgaan Stichting Innovatie Alliantie (SIA). Meer informatie over het project Early STATUS is te vinden op de website van het kenniscentrum: hr.nl/businessinnovation onder ‘Leiderschap’ in de Onderzoeksagenda.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie