Get smart magazine

Publicatie van Kenniscentrum Business Innovation

N.A. Kerstholt, C.A.E. Koole, B. Rietdijk, A.J. Reijenga | Andersoortig materiaal | Publicatiedatum: 01 mei 2019
In het afgelopen halfjaar hebben 6 ondernemers met de hulp van 20 studenten en onder begeleiding van 6 docenten, 4 lectoren en 2 innovatie-experts intensief gekeken naar hun innovatievermogen. De studenten hebben verbeterpunten geïnventariseerd, acties voorgesteld en zijn daar vervolgens mee aan de slag gegaan. Dat heeft wat losgemaakt, bij de bedrijven én bij de studenten. In dit digitale magazine leest u in de verhalen van Remco Tournier (ondernemer) en Laurence Janse (student) hoe zij Get Smart hebben ervaren. Ook geeft Björn Rietdijk (onderzoeker) een korte uitleg over de achtergrond van ons onderzoek. En tevens: cijfers, feiten, achtergrond, timeline en een heuse knipselkrant.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie