Hoogtepuntenmagazine 2019 gelanceerd

Onderzoeksthema's, projecten en resultaten online gebundeld

12 maart 2020

Kenniscentrum Business Innovation draagt samen met lectoren, onderzoekers en studenten bij aan vernieuwing en innovatie van het Rotterdamse mkb middels praktijkgericht onderzoek. Bekijk in het digitale Hoogtepuntenmagazine 2019 onderzoeksthema's, projecten en resultaten van ons kenniscentrum.

De kenniscentra van Hogeschool Rotterdam geven jaarlijks een magazine uit met de meest opvallende, inspirerende en impactvolle onderzoeksprojecten van Hogeschool Rotterdam. In onderstaand magazine zijn de hoogtepunten van Kenniscentrum Business Innovation te bekijken.

Hoogtepuntenmagazine 2019

In dit digitale magazine vindt u een bundeling van onze projecten en resultaten.

Lees hier het magazine

In het magazine onder andere aandacht voor:

Lees ook de Hoogtepuntenmagazines van de andere kenniscentra van Hogeschool Rotterdam.