Menu English

Master Begeleidingskunde

Mediatheekbronnen voor je studie

Betrouwbare bronnen en links die relevant zijn voor jouw opleiding.

Toon:

Aanwinsten ISO

Kwartaal 1 2022

Titel Auteur
All about love  Hooks, B.
Beschermjassen in de praktijkprofessionals en families leren samen  Tjin A Djie, K,. Zwaan, I.
Blended learning en onderwijsontwerp :van theorie naar praktijk   Last, B., Jongen, S. 
Blended learning in action :a practical guide toward sustainable change   Tucker, C. R., Wycoff, T., Green, J. T. 
Blended leren ontwerpen :alles over tools, design en faciliteren   Hulsebosch, J., Wagenaar, S. 
Blijf van me af! :over seksueel misbruik bij jongens   Delfos, M., Schupp, S. 
Blijf van me af! :over seksueel misbruik bij meisjes   Delfos, M., Schupp, S. 
Breedbekkikker   Vermeij, B.A.M., Spee, G.
Coachkaarten :regie op eigen energie en foto associatiespel   Overduin, H.
Dat zou jij nooit toelaten :als liefde giftig wordt   Ten Zweege, T. 
De filosoof, de hond en de bruiloft   Stok, B., Van Duuren, R. 
De kleine prins   De Saint-Exupéry, A., De Beaufort-van Hamel, L., 
De lege hemel :over eenzaamheid   Slob, M. 
Diagnostiek van kind, opvoeding en gezin :met de FACE©-methode   Celestin-Westreich, S., Celestin, L. -P. 
Doorbreek angst en dwang bij je kind :SPACE, een bewezen effectief programma voor ouders   Lebowitz, E. R. 
Durf te leiden :de kracht van kwetsbaarheid voor moedige leiders   Brown, B., Beusekom, B.
Duurzame ontwikkeling :een inleiding   Wondergem, B., Verheij, M. 
Een syndroom   Blomsteel, S., Blomsteel, R. 
Handboek gedrag op school  (deel 1) Horeweg, A. 
Handboek gedrag op school  (Deel 2) Horeweg, A. 
Handboek gedrag op school  (Deel 3) Horeweg, A. 
Handboek persoonlijkheidspathologie  red: Eurelings-Bontekoe, E.H.M., Verheul, R., Snellen, W.M. 
Handboek suïcidaal gedrag bij jongeren :individuele en gezinsbehandeling   Meerdinkveldboom, J., Kerkhof, A.J.F.M., Rood, I. 
Hersenbeest :filosoferen over het brein en de menselijke geest : essay   Slob, M. 
Het is niet leuk! :over kinderen die vervelende seksuele spelletjes doen met andere kinderen   Delfos, M., Schupp, S. 
Het lichaam en psychisch functioneren  Eurelings, E.H.M., Kooiman, C.G., Lub, M.H. 
Het superbrein-geheim :ontdek de 10 gouden tips voor een goede hersenontwikkeling bij kinderen   Sitskoorn, M. M., Molegraaf, L. 
Het wonderbaarlijke verhaal van de kleine prins   Fisscher, T., Janssen M., de Saint-ExupeÌry, A. 
Hoe doen andere pleegouders dat? Inspiratie voor het dagelijks leven   De Vletter, K, Hardenbol, T. 
Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding   De Wilde, J., Theunissen, M.W.G., Van der Wal, J.  
Ik dwang :genezen van een obsessief-compulsieve stoornis   Roebroeks, E. 
IQ110 een bijzonder oneerlijk spel  Snijders-Blok, D., Stavenga, W., De Vries, S., et al.
Jij bent het probleem :mijn leven met partnergeweld   Wijnen, E. 
Kat Kaat is weg   De Jonge, J., de Wit, J. 
Leefklimaat! :voor jeugd en volwassenen   Van der Helm, P. 
Levensverhalen en psychotrauma :Narratieve Exposuretherapie in theorie en praktijk   Jongedijk, R.A. 
Liefde en sekseducatieve voorlichtingsspel   
Meertalig opvoeden   Orioni, M. 
Merel is bang :over angst   Delfos, M., Schupp, S. 
Moresprudentie :ethiek en beroepscode in het sociaal werk   Buitink, J., Ebskamp, J., Groothoff, R. 
Netwerkontwikkeling voor zorg en welzijn  Verkooijen, L., Van Andel, J., Ansem, Q., Weber R. 
Peperkoekpoep  Nijssen, M., Revers, I. 
Pistoia :een cultuur van het jonge kind   Galardini, A. L., Peeters, J.
Praktische gespreksvoering   Donders, W., Ruijs, L. 
Rapporteren in de hulp- en dienstverlening   Ter Horst, J. 
Seks! :een leven lang leren   Van Lunsen, R., Laan, E., Van Beers, R. 
Sensoa vlaggensysteem voor volwassenen :bespreekbaar maken van seksueel (grensoverschrijdend) gedrag   Frans, E. 
Sociaal weerwerk :maatschappelijke betrokkenheid in zorg en welzijn   De Brabander, R., Kaulingfreks, F., Ham, M. 
Speelruimte voor identiteit :samenwerken aan veerkrachtige identiteitsvorming van jongeren   Sieckelinck, S., Kaulingfreks, F., De Winter, M. 
Weerbaarheid zorgprofessionals  Van Wezel, I.
Ze vinden me druk :over drukke kinderen en ADHD   Delfos, M., Schupp, S. 
   
   
🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen