Menu
    English

    Master Sportmarketing & Partnerships voltijd

    • Duur en startmoment

      1 jaar, september

    • Opleidingstype

      Voltijd Master

    • Taal

      Nederlands

    De sportwereld groeit, verandert en vraagt om strategische professionals. In deze master leer je het verschil te maken op strategische marketing en complexe partnership vraagstukken in de sport.

    De master Sportmarketing & Partnerships is een Nederlandstalige, éénjarige voltijd MSc-opleiding voor studenten die impact willen maken in en via de sport. In deze professionele master staat de praktijk centraal die we verbinden met de internationale wetenschap. We leren van besluitvormers in de sportwereld over het creëren van een waardevolle sportmarketingstrategie en betekenisvolle sportpartnerships.

    Na deze master kun je aan de slag als partnershipmanager, digital marketing lead of strategisch adviseur in de sportsector die om professionalisering én pioniers vraagt.

    Feiten en cijfers

      Toekomstperspectief Je hebt je Master Sportmarketing & Partnerships afgerond en krijgt de titel Master of Science (MSc). Na deze master kun je aan de slag als partnershipmanager, digital marketing lead of strategisch adviseur in de sportsector die om professionalisering én pioniers vraagt.
      Studiebelasting Circa 40 uur per week (inclusief  12 uur contacttijd en zelfstudie)
      Lesdagen Anderhalve dag per week
      Studiekosten Collegegeld + ongeveer € 1000,- extra kosten aan  studiemateriaal en studietrips
      Locatie Hogeschool Rotterdam – Kralingse Zoom

     

    Voorlichtingsbijeenkomsten

    Bekijk de data en meld je aan

    Opbouw

    Hoe is de opleiding opgebouwd?

    Vakken

    Een indicatie van de vakken die je kunt verwachten

    Na je studie

    Wat kun je doen na de opleiding?

    Locatie

    Waar ga je studeren?

    Niet op zoek naar deze opleiding?

    Kijk ook eens naar deze opties

    Inloggen