Master Management en Innovatie in maatschappelijke organisaties deeltijd

Deeltijd Master

• Taal

Nederlands

Met een Master Management en Innovatie in Maatschappelijke Organisaties ben jij de verandermanager die concrete vernieuwingen doorvoert met een beter maatschappelijk resultaat.

Juist nu is innovatie van essentieel belang in de maatschappelijke sector. Organisaties staan te springen om iemand die nieuwe wegen zoekt én vindt in het veranderende publieke domein. Wil jij die verandermanager worden die de strategische koersen zo kan beïnvloeden dat jouw organisatie verder kan? Tijdens deze master breid je je vaardigheden in het creëren van creatieve en vernieuwende oplossingen uit om tot een beter resultaat te komen.

De Master Management en Innovatie in Maatschappelijke Organisaties is een professionele master. Dit betekent dat er altijd een directe relatie is met de beroepspraktijk.

Volgens de Keuzegids Masters 2022 beoordelen studenten deze master bovengemiddeld goed.

Samenwerking: Hogeschool Arnhem en Nijmegen en Hogeschool Rotterdam

De Master Management en Innovatie in maatschappelijke organisaties wordt aangeboden door de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen in samenwerking met Hogeschool Rotterdam.