Open dag Maritiem Officier

Voltijd Bachelor

Is Maritiem Officier de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

De opleiding Maritiem Officier wordt verzorgd door Rotterdam Mainport Institute: een samenwerking tussen Hogeschool Rotterdam en STC Group.

Meeloopdag

Kom bij ons langs

Ben je geïnteresseerd in de opleiding Maritiem Officier en lijkt het je leuk om een dagdeel mee te lopen? Stuur een e-mail naar Coen Zuidervaart, dan maken we een afspraak. Je bent van harte welkom!

Mail ons

Vraag het onze studenten

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Maritiem Officier

Docent Silvan Floor en student Delilah Warnaar vertellen je alles wat je moet weten over de opleiding Maritiem Officier bij Hogeschool Rotterdam. Zo krijg je informatie over de opbouw van de opleiding, de simulatoren en opleidingsschepen bij de opleiding, hoe Delilah het eerste jaar heeft ervaren, de kleinschaligheid van de opleiding, de keuze tussen stuurman of scheepswerktuigkundige en de vaarstages tijdens de opleiding. Bekijk de video en krijg een beter beeld van de opleiding!

Rondleiding op locatie Lloydstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Ayiana haar vijf favoriete plekken zien op locatie Lloydstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!