Open dag Logistics Management

Deeltijd Bachelor

Sta je op het punt om een studiekeuze te maken, maar ben je er nog niet helemaal uit? Is Logistics Management deeltijd de opleiding die bij je past of twijfel je daar nog aan? Op deze pagina bieden we je verschillende mogelijkheden om kennis te maken met deze opleiding.

Waar leiden we je voor op?

Online presentaties van de deeltijdopleiding Logistics Management

Docent Ron Toet vertelt wat een logistieke opleiding in deeltijd nu precies inhoudt en hoe het toekomstige beroepenveld eruit ziet. Ook krijg je een beter beeld van wat logistiek is en informatie over aanmelden en de toelatingsvoorwaarden.

In dit gesprek met docent Josanne Heeroma vertelt alumnus Furkan Yavugititoglu over zijn werk- en loopbaan.

In deel 2 van het gesprek met docent Josanne Heeroma vertelt alumnus Furkan Yavugititoglu wat hij als waardevol heeft ervaren tijdens de opleiding Logistics Management deeltijd.

In het laatste deel gaan docent Josanne Heeroma en alumnus Furkan Yavugititoglu in op het nieuwe onderwijsprogramma van de opleiding.

Rondleiding op locatie Lloydstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Ayiana haar vijf favoriete plekken zien op locatie Lloydstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!