Open dag Lerarenopleiding Basisonderwijs (pabo)

Deeltijd Bachelor

Sta je op het punt om een studiekeuze te maken, maar ben je er nog niet helemaal uit? De Pabo biedt verschillende deeltijdroutes aan. Graag helpen we je verder, check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Pabo deeltijd

Hans de Vries, coördinator en docent van de opleiding Pabo Flexibele deeltijd, geeft in deze presentatie een beeld van de opleiding en de verschillende fases.

Docent en coördinator Femke vertelt over de 2-jarige deeltijd Pabo opleiding. Deze route is voor kandidaten met een hbo-of wo-diploma.

Docent en coördinator Femke vertelt over het zij-instroomtraject van de Pabo. Deze route is voor kandidaten met een hbo-of wo-diploma.

Vlogs van studenten

Zij vertellen over hun ervaringen

Student Fransje vertelt je over de tweejarige Pabo deeltijd.

Student Suzanne vertelt je over het zij-instroomtraject

Rondleiding op locatie Museumpark

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Talha zijn vijf favoriete plekken zien op locatie Museumpark. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!