Open dag Facility Management

Voltijd Bachelor

Is Facility Management de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Vraag het onze studenten

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Ontdek of Facility Management echt iets voor jou is

Student Fenna geeft je een kijkje in de Rotterdamse dynamiek binnen de opleiding Facility Management, neemt je mee de werkvloer op, laat je het domein zien en samen sluiten jullie de dag in stijl af. Bekijk de video en krijg een beter beeld van de opleiding.

Rondleiding op locatie Academieplein

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Sabine haar vijf favoriete plekken zien op locatie Academieplein. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!