Open dag Creative Media and Game Technologies

Voltijd Bachelor

Is Creative Media and Game Technologies de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Vraag het onze student

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie Creative Media & Game Technologies
In deze video maak je kennis met de opleiding Creative Media & Game Technologies. Docent en opleidingsmanager Emiel Bakker legt uit wat je tijdens de studie leert, maar ook de manier waarop er geleerd wordt. Ben jij geïnteresseerd in de toepassing van nieuwe digitale technologieën? Neem dan snel een kijkje!

Tijdens je opleiding ontwikkel je sommige oplossingen voor opdrachtgevers in Virtual Reality. Op onze locatie aan de Wijnhaven hebben we daarom een Virtual Reality lab, opgezet en beheerd door studenten en docenten van CMGT. Hier werk je aan je VR-opdrachten. Ook zijn er trainingsmodules (open badges) ontwikkeld zodat studenten en docenten van andere opleidingen ook met VR kunnen werken. Amber(student CMGT) is één van de ontwikkelaars van deze training. In de training leer je 3D modelleren in Medium, architectuur bouwen in Minecraft in VR en welke vormen van interactie er zijn. Ook ga je aan de slag met verschillende materialen die je kan gebruiken om in VR te werken (voor Oculus en voor HTC VIVE).

Rondleiding op locatie Wijnhaven

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Gary zijn favoriete plekken zien op locatie Wijnhaven. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!