Open dag Chemische Technologie

Deeltijd Bachelor

Sta je op het punt om een studiekeuze te maken, maar ben je er nog niet helemaal uit? Is Chemische Technologie de opleiding die bij je past of twijfel je daar nog aan? Op deze pagina bieden we je online mogelijkheden om kennis te maken met deze opleiding.

De opleiding Chemische Technologie wordt verzorgd door het Rotterdam Mainport Institute: een samenwerking tussen Hogeschool Rotterdam en STC Group.

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de deeltijdopleiding Chemische Technologie

In deze online presentatie vertellen docent Christa Ros en student Kevin Melisse je alles wat je moet weten over de deeltijdopleiding Chemische Technologie bij Hogeschool Rotterdam.

Rondleiding op locatie Lloydstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Ayiana haar vijf favoriete plekken zien op locatie Lloydstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!