Toolbox multidisciplinair werken in onderwijsprojecten - handboek

Publicatie van EAS

M.J. Smit, S.J.E.T. Tax, M. Mostert-van der Sar | Boek | Publicatiedatum: 20 september 2021
Multidisciplinair samenwerken in onderwijsprojecten gebeurt in een complex speelveld met studenten, docenten en stakeholders uit verschillende beroeps- en onderwijsachtergronden. Het kan voor alle partijen leerzaam zijn en tot prachtige resultaten leiden, maar zonder slag of stoot gaat het zelden. Deze toolbox is samengesteld op basis van ervaringen die zijn opgedaan bij het uitvoeren van multidisciplinaire projecten binnen het technische domein van Hogeschool Rotterdam. Bij veel docenten en studenten bleek behoefte te bestaan aan een leidraad. De toolbox bestaat uit een aantal succescriteria voor multidisciplinair samenwerken en een “EHBO voor multidisciplinaire ongelukken”, waarin interventies staan voor het oplossen van veelvoorkomende problemen bij het multidisciplinair samenwerken.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie