English

Kennisgedreven leiderschap voor kansrijke beleidsbeslissingen: VO-praat met Annemarie Neeleman

Publicatie van Kenniscentrum Talentontwikkeling

M.B.M. Neeleman | Andersoortig materiaal | Publicatiedatum: 27 november 2023
    Van scholen wordt verwacht dat zij leerlingen de kennis en vaardigheden bijbrengen die nodig zijn om te slagen in een onzekere, voortdurend veranderende toekomst. Steeds meer academici, beleidsmakers en onderwijsprofessionals zijn het erover eens dat scholen tot lerende organisaties moeten uitgroeien om aan deze opdracht te kunnen voldoen. Kennisgedreven werken en kennisgedreven leiderschap zijn daarvoor essentieel. In deze nieuwe aflevering van VO-praat gaat lector Annemarie Neeleman in op het belang van kennisgedreven leiderschap voor het nemen van kansrijke beleidsbeslissingen.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie