De behoefte aan activerende interventies van mensen met dementie en hun mantelzorgers: samenvatting proefschrift Netta van ‘t Leven

Publicatie van Kenniscentrum Zorginnovatie

M.A. Leven,van 't | Artikel | Publicatiedatum: 01 december 2020
Netta van ’t Leven is docent bij de opleiding Ergotherapie en onderzoeker bij het Kenniscentrum Zorginnovatie van de Hogeschool Rotterdam. Ze promoveerde op 3 juni 2020 met haar proefschrift Needs of people with dementia and their informal caregivers for activating interventions aan de Vrije Universiteit (VU) te Amsterdam. De studies voor het proefschrift zijn uitgevoerd bij het Kenniscentrum Zorginnovatie, in samenwerking met de VU, afdeling Klinische Psychologie. Haar begeleiders waren dr. Jacomine de Lange, lector Hogeschool Rotterdam, dr. Eva van der Ploeg, onderzoeker, en prof. dr. Anne Margriet Pot, afdeling klinische psychologie, VU Amsterdam. Dit artikel is een samenvatting van het proefschrift.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie