Menu Zoeken English

Grip op Privacy

Publicatiedatum: 01 februari 2022

Met de opkomst van digitale diensten en de impact van digitale technologie is het vraagstuk van privacy hoog op de maatschappelijke agenda beland. Burgers gebruiken steeds vaker apps en andere online services, met als keerzijde dat we steeds meer informatie over onszelf moeten delen om optimaal gebruik te kunnen maken van deze faciliteiten. Dit kan leiden tot schending van onze privacy. Ook voor de meeste (mkb-)bedrijven is het lastig om inzicht te krijgen in de privacy implicaties van hun online services en in de privacy-eisen om deze implicaties te verzachten.

Toon:

Samenwerking

Het project is een samenwerking van Boekhandel Donner, Stichting Media Perspectives en Museum Boijmans van Beuningen en Hogeschool Rotterdam.

Onderzoeksthema

Data Driven Society van Kenniscentrum Creating 010.

Looptijd

Het onderzoek loopt van 15-11-2020 tot 01-01-2022.

Subsidie

SIA KIEM.

🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen