Koen Dittrich nieuwe lector Circulaire Economie

Duurzame ontwikkeling en circulaire economie

23 mei 2018

Het College van Bestuur van Hogeschool Rotterdam heeft dr. Koen Dittrich benoemd tot lector Circulaire Economie bij Kenniscentrum Business Innovation. Per 1 september zal hij het kenniscentrum komen versterken.

Dittrich is momenteel lector bij Hogeschool Aeres in Dronten en universitair docent bij de Rotterdam School of Management. Eerder heeft hij gewerkt voor TNO en is gepromoveerd op een onderzoek naar innovatienetwerken.

De afgelopen jaren heeft Dittrich zijn onderzoek toegespitst op duurzame ontwikkeling en circulaire economie. In dat kader heeft hij ook diverse onderzoeksubsidies binnengehaald. Specifieke aandacht gaat uit naar nieuwe samenwerkingsmodellen en waardemodellen. Hij heeft een groot aantal wetenschappelijke publicaties op zijn naam.

Met zijn ervaring, visie en persoonlijkheid is Koen Dittrich een uitstekende aanvulling op het team lectoren en onderzoekers bij Kenniscentrum Business Innovation. Koen Dittrich zal op 1 september 2018 beginnen.