Hoogtepuntenmagazine van het kenniscentrum is uit!

Onderzoeksthema's, projecten en resultaten van 2020 gebundeld

26 januari 2021

In deze editie kijken we terug op een bijzonder jaar. Nog niet eerder werden onderwijs, onderzoek en praktijk voor een uitdaging van een dergelijke omvang gesteld. Wij blikken terug op een jaar waarin onderzoek ondanks alles door ging, we vier nieuwe lectoren hebben welkom geheten en een nieuwe onderzoekslijn zijn gestart.

De kenniscentra van Hogeschool Rotterdam geven jaarlijks een magazine uit met de meest opvallende, inspirerende en impactvolle onderzoeksprojecten van Hogeschool Rotterdam. In onderstaand magazine zijn de hoogtepunten van Kenniscentrum Talentontwikkeling te bekijken.

Hoogtepuntenmagazine

In dit digitale magazine vindt u een bundeling van onze projecten en resultaten.

Lees hier het magazine

In het magazine onder andere aandacht voor:

Lees ook de Hoogtepuntenmagazines van de andere kenniscentra van Hogeschool Rotterdam.