Hoogtepuntenmagazine 2018 gelanceerd

Onderzoeksthema's, projecten en resultaten online gebundeld

02 april 2019

Kenniscentrum Zorginnovatie draagt samen met lectoren, onderzoekers en studenten bij aan de gezondheidszorg middels praktijkgericht onderzoek. Dit helpt bij het oplossen van vraagstukken in de praktijk, is inspirerend voor studenten en relevant voor het toetsen en bouwen van theorieën. Bekijk in het digitale Hoogtepuntenmagazine 2018 voorbeelden van onze samenwerking met het onderwijs, patiënten, de praktijk en het bedrijfsleven.

De kenniscentra van Hogeschool Rotterdam geven jaarlijks een magazine uit met de meest opvallende, inspirerende en impactvolle onderzoeksprojecten van Hogeschool Rotterdam. In onderstaand magazine zijn de hoogtepunten van Kenniscentrum Zorginnovatie te bekijken.

Kennis opleveren die ertoe doet

Met gepaste trots presenteren wij ons Hoogtepuntenmagazine 2018! Dit jaar hebben wij gekozen voor een digitale versie van het magazine. Het magazine biedt een digitale doorkijk in een selectie van projecten en activiteiten van Kenniscentrum Zorginnovatie 2018. Het doel blijft elk jaar hetzelfde: kennis opleveren die ertoe doet. Kennis die gebruikt wordt.

Wij hopen dat het magazine u inspireert en kijken uit naar uw bezoek en onze samenwerking.

Klik op de cover om het magazine te openen

Praktijkonderzoek bij Hogeschool Rotterdam

Hoogtepuntenmagazines kenniscentra 2018