Hogescholen bundelen krachten in onderzoek naar internationalisering van het hoger onderwijs

Centre of Expertise Global Learning

24 september 2017

Op dinsdag 19 en woensdag 20 september 2017 organiseerde Hogeschool Den Haag het Seminar Internationalisering Onderwijs. Tijdens dit seminar werd het Centre Of Expertise Global Learning gelanceerd, waarin de lectoraten Internationalisering van diverse hogescholen de krachten bundelen in onderzoek.

Het Centre of Expertise Global Learning is een samenwerking tussen Stenden Hogeschool, Haagse Hogeschool, Hogeschool Rotterdam, Hogeschool van Amsterdam Zuyd Hogeschool, alsmede Hanzehogeschool Groningen en Nuffic. Zij zullen de krachten bundelen in onderzoek naar internationalisering van het hoger onderwijs.

Leden van hetCentre of Expertise Global Learning zijn:

• Robert Coelen, Stenden UAS
  • Mark Pluymaekers, Zuyd UAS
  • Leo Klienbannink, Rotterdam UAS
  • Roos Hogenkamp, Nuffic
  • Els van der Werf, Hanze Groningen
  • Jos Beelen, Amsterdam UAS
  • Jos Walenkamp, The Hague UAS

Voor meer informatie of documenten kunt u contact opnemen met lector Internationalisering Leo Klienbannink van Research Centre Business Innovation.