Meld je aan voor de GovJam 2016

Doe je (weer) mee op 31, 1, en 2 juni a.s. ?

13 mei 2016

De GovJam is op verschillende manieren de moeite waard. Ambtenaren krijgen de kans om hun eigen casus mee te nemen en daar met een gedreven team drie dagen aan te werken. Studenten en ontwerpers leren hoe het is om aan complexe vraagstukken in het publieke domein te werken. Alle deelnemers maken kennis met nieuwe mensen en delen creativiteit, kennis en ervaring.

Tijdens de jam (dinsdagmiddag, woensdag en donderdag) doorloop je met je team een heel ontwerpproces. Met stevige begeleiding door ervaren facilitators van de Hogeschool Rotterdam en service design studio Zeewaardig werk je in sneltreinvaart aan een analyse van het vraagstuk en de stakeholders.

Met een goed gevulde kist met ‘ontwerpgereedschappen’ maak je customer journeys en service blueprints en maak en test je analoge en digitale prototypes van je concept. Op de derde dag wordt het event afgesloten met presentaties voor een ervaren jury en een expositie voor groot publiek.