English

“Ik vond het een leuke en interessante studie en hierdoor heb ik een geweldige baan kunnen krijgen”

Alumna Rosemarie Kloosterhuis is assistent-uitvoerder bij Giesbers Rotterdam

01 juni 2021

Werken in de bouw is het mooiste wat er is. Alumna Rosemarie Kloosterhuis ervaart het elke dag als zij met haar helm op over de bouwplaats loopt. Ze studeerde Bouwkunde bij Hogeschool Rotterdam en is nu werkzaam als assistent-uitvoerder bij Giesbers Rotterdam.

Tijdens een bouwproject ondersteunt Rosemarie de hoofduitvoerder met zijn werkzaamheden. Samen bewaken ze de planning en zorgen ze ervoor dat iedereen op de bouw weet wat hij moet doen.

Naast haar baan houdt Rosemarie genoeg vrije tijd over voor andere dingen. Met vrienden is ze regelmatig op de Kralingse Plas te vinden. Ze heeft daar met haar vriend een zeilboot liggen en als het mooi weer is gaan ze het water op om te zeilen.

Aan de bak

In ‘Aan de bak’ portretteren we alumni van Hogeschool Rotterdam die hun ideale baan hebben gevonden. Rosemarie is de vierde in de reeks.

Eerdere portretten