Studiebeurs+

Voorheen bekend als Interscholaire

17 november 2015

Op dinsdag 2 februari 2016 organiseert Hogeschool Rotterdam, samen met Hogeschool Inholland en de vo-decanenkring Rijnmond, Studiebeurs+, voorheen bekend als de Interscholaire.

Studiebeurs+  is een voorlichtingsevent waar ca. 30 hbo- en wo-instellingen vertegenwoordigd zullen zijn op de opleidingenmarkt. Daarnaast worden er ongeveer 140 klassikale opleidingsspecifieke voorlichtingen aangeboden, waaruit de leerlingen er maximaal drie kunnen kiezen.

Studiebeurs+ is voornamelijk bedoeld voor leerlingen uit 4/5 havo en 5/6 vwo en hun ouders of begeleiders. Het vindt plaats op twee naast elkaar gelegen locaties van Hogeschool Rotterdam, namelijk locatie Rochussenstraat en Academieplein. De beurs duurt van 17.30 tot 21.45 uur.

Scholen die de afgelopen Interscholaire in maart 2015 hebben bezocht, hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen om Studiebeurs+ te bezoeken met hun leerlingen.

Heeft u nog vragen over Studiebeurs+? Mail dan naar info@studiebeursplus.nl