OV-staking 28 mei: onderwijs gaat door, tentamens verplaatst

20 mei 2019

Op dinsdag 28 mei aanstaande is er door de NS en het stadsvervoer in Rotterdam een 24-uursstaking aangekondigd. Dat betekent dat er op die dag geen treinen, metro’s, trams en bussen rijden.

Het onderwijs op Hogeschool Rotterdam gaat op deze dag gewoon door volgens rooster. De tentamens gaan niet door en worden verplaatst naar een andere datum. Voor wat betreft de afstudeersessies die op deze dag gepland staan heeft het CvB de opleidingen gevraagd om in overleg met de betreffende studenten tot een passende oplossing te komen.

Het College realiseert zich dat de staking invloed kan hebben op de reis van studenten en medewerkers naar de hogeschool en heeft daar alle begrip voor.

Het advies is om jouw mogelijkheden voor alternatief vervoer alvast in kaart te brengen.