Master International Supply Chain Management nu ook van start in deeltijd

06 juli 2021

Het nieuwe deeltijdse masterprogramma in International Supply Chain Management gaat in februari 2022 eindelijk van start. Geïnteresseerden kunnen zich vanaf augustus 2021 aanmelden. Het programma duurt twee jaar en kan nu al rekenen op grote belangstelling.

'Er is zeker behoefte aan dit deeltijdse opleidingstraject. De extra focus op performance coaching en managementtraining is een direct gevolg van ons kwantitatieve en kwalitatieve onderzoek', aldus Arthur Fellinger, programmadirecteur.

'Een afgestudeerde van de track is goed gepositioneerd om de volgende stap in zijn of haar carrière te zetten. Een senior positie en uiteindelijk een directeursfunctie in supply chain management is een reële mogelijkheid. De generieke vaardigheden die worden verworven via de Performance Coaching and Management Training track bereidt een afgestudeerde voor op meer senior, generieke managementfuncties.’

Zowel de voltijd- als de deeltijdopleiding zijn vergelijkbaar, maar onderscheiden zich op bepaalde punten van elkaar. Net als de voltijdopleiding heeft de deeltijdopleiding een duidelijke link met de Rotterdamse haven. Door middel van toegepast casusgericht onderwijs kunnen de deeltijdstudenten opgedane inzichten direct toepassen in hun dagelijkse werk. Het traject Performance Coaching and Management Training is uniek voor de deeltijdmaster.

Voltijd International Supply Chain Management alumna, Yelyzaveta Drevetniak, beaamt dat de kennis en de banden met het bedrijfsleven bij de RBS uitstekend zijn.  'Voor mij heeft deze universiteit me heel veel gegeven. Alle kennis die ik kreeg was zeer toepasbaar. Op dit moment, op mijn werk, kan ik technieken gebruiken die ik tijdens het programma heb geleerd. Het was heel nuttig.'

Ben je woonachtig in de Randstad of dichtbij genoeg om in deeltijd te studeren in de bruisende stad Rotterdam? Lees hier meer over de deeltijd Master in International Supply Chain Management.