Marijn Roelof nieuwe directeur van IT Campus Rotterdam

28 januari 2020

Marijn Roelof start per 1 maart aanstaande als de nieuwe directeur van IT Campus Rotterdam.

Marijn neemt de uitdaging aan om de campus verder op en uit te bouwen voor de regio Rijnmond. Hij volgt Matthijs Jaspers op die als pionier en programmamanager IT Campus Rotterdam een start heeft gegeven.

IT Campus Rotterdam is een samenwerkingsverband tussen verschillende Rotterdamse partijen zoals Hogeschool Rotterdam, Techniekcollege Rotterdam, Port of Rotterdam, Rotterdam Partners en VNO NCW.

Doel van IT Campus Rotterdam is om meer en beter IT-talent op te leiden en de aantrekkingskracht van Rotterdam voor IT-talent én bedrijven verder te versterken. De behoefte aan IT-personeel en IT-kennis is groot, zowel bij Rotterdamse werkgevers als het onderwijs.

Marijn is momenteel onderwijsmanager van de opleiding Maritieme Techniek bij Rotterdam Mainport Institute (RMI).