Symposium Versterking van inclusieve samenwerking binnen het theater

05 september 2022

UITNODIGING - Wanneer acteurs met en zonder een beperking samen op het toneel staan, levert dit prachtige theaterproducties op. Toch krijgt deze inclusieve kunstvorm nog weinig erkenning. Om deze vorm van inclusief theater verder te ontwikkelen en verspreiden, hebben onderzoekers van de Hogeschool Rotterdam en ArtEZ University of the Arts de handen ineengeslagen. Bevindingen presenteren zij op 19 september in het symposium ‘Inclusief Samenwerken in het theater’.

Het vindt plaats op 19 september en het programma duurt van 11.00-16.00. Inloop is vanaf
10.30 en vanaf 16.00 is er een afsluitende borrel.

Bijzonder aan dit onderzoek is de nauwe samenwerking tussen onderzoekers en
theatermakers. Tijdens het symposium worden de resultaten van het onderzoek
gepresenteerd in afwisselende vormen: theatervoorstellingen, workshops, lezingen en
presentaties.

Dagvoorzitter Thijs Doet begeleidt het symposium. We willen u hierbij van harte uitnodigen
om deel te nemen aan het symposium.
Deelname is gratis, maar reserveren is noodzakelijk.

We hopen jullie daar te ontmoeten!

Medemogelijk gemaakt door en dank aan Regieorgaan SIA, LKCA, Kiem Kunst, Theater
Babel Rotterdam, Pameijer, Gemeente Rotterdam en Theater Klare Taal.
Op de website van Regieorgaan SIA kun je meer lezen over het onderzoek.